Friday, September 3, 2010

Some Place Simple


Am ascultat azi albumul live al Martinei Topley Bird intitulat Some Place Simple, pe care de altfel îl și anunțase la concertul Massive Attack.

Dacă în albumele precedente era trip-hop, în cel nou renunță destul de mult la aceste influențe. Foarte multe melodii reorchestrate (doar 4 melodii noi dintr-un total de 15), la fel cum le-am auzit la concert (deh, album live).
În general a mers destul de tare spre simplitate, lucru nu tocmai pe gustul meu. Partea bună la toată treaba asta este că îi pune mai bine în evidență vocea, cu un timbru foarte frumos. Din păcate față de melodiile deja cunoscute nu am remarcat chestii noi prea interesante.
Cea mai interesantă mi s-a părut ”Ilya”(ca idee) cu vocalurile de fundal făcute pe rând și puse pe loop. În ”Sandpaper kisses” a pus o chitară de grunge cu tentă de trip-hop. Din melodiile noi mi-a plăcut și ”Orchids”.



Din păcate n-am găsit pe youtube versiunea veche de la ”Poison” că să le dau embed la amândouă pentru comparație. În orice caz, ”versiunea nouă”:


Lansarea albumului e bine venită, pe langă melodiile noi mai vedem și evoluția ei.

No comments:

Post a Comment