Wednesday, September 15, 2010

5.10 - 19.11 - 9.12

Până la anu' s-au anunțat câteva concerte mișto. Avem pe 5 octombrie Morcheeba la Sala Palatului, 19 noiembrie Anathema la Arenele Romane, 9 decembrie Yann Tiersen la Silver Church. Locația ultimului mi se pare extrem de prost aleasă din următoarele motive: e lungă sala și din spate nu vede mare lucru, iar cum spațiul e mic și aglomerația mare, o sa fie o îmbrânceală pe cinste.

Morcheeba vine în concert pentru promovarea ultimului album - Blood Like Lemonade - în care au revenit la formula originală. Probabil ca după albumele The Antidote și Dive Deep s-au prins și frații Godfrey că nu merge și au rechemat-o pe Skye Edwards - imaginea trupei (din motive evidente). La Anathema am fost și anul trecut în primăvară la concertul lor, mi-a plăcut foarte mult; cât despre Yann Tiersen, am început relativ recent să ascult studio albums-urile, nu ascultasem decât sountrack-urile facute de el; o să mă dau cu părerea cu altă ocazie. Până una alta îmi place de la el:


O melodie care îmi place mult de la Morcheeba:

No comments:

Post a Comment