Tuesday, July 13, 2010

Sunday Munich


Am dat accidental peste trupa asta pe last fm. Un "ghiveci" deosebit de genuri, cu un sunet foarte intunecat, iar din punctul acesta de vedere ei imi aduc aminte de Godspeed You! Black Emperor ; chiar daca nu se aseamana ca stil, cei din urma nu-s usor de incadrat ca gen (sa zicem experimental), induc cam aceeasi stare. Ca elemente imi plac: vocea tipei, o chestie corala catolica din "Phone", chitara folosita cu slide sau efect de slide. Melodia care mi-a atras atentia asupra lor(e instrumentala):


Si cu vocea tipei ar fi:


Am vazut ca au si un cover dupa Pink Floyd la "Wish You Were Here", dar nu e reusit.

2 comments:

  1. Au doar doua albume, dar mai sunt cateva melodii imprastiate fie pe compilatie, fie in... eter :)
    Ai incercat Saltillo? (proiect solo cu unul dintre membrii formatiei, apare uneori si vocalista de la SM)

    ReplyDelete
  2. Doar ce-am auzit de pe Last.fm. Am văzut că a lansat un singur album până acum, o să încerc să dau de el. :D
    Endorphin ai ascultat? Nu e la fel de dark, dar sună interesant oricum. Îmi place mult Nighttime butterfly de la ei.

    ReplyDelete