Monday, August 1, 2011

Amstrong

Dacă de Antenne am fost destul de încântat, Amstrong (trupa din care pomenisem că se trag Antenne) nu mi-a lăsat o impresie deloc plăcută. Am ascultat albumul Sprinkler (1998) de la ei; dacă în primele minute am fost impresionat de sound-ul trupei, după ce am ascultat integral albumul odată n-am mai reușit să-l mai ascult încă odată cap-coadă. Majoritatea melodiilor sunt extrem de repetitive. De exemplu, prima melodie din album, „Everyday”, devine enervantă mai ales datorită unui loop cu tente de industrial (cu toate că sunetul agresiv este destul de impresionant la început) peste care variează niște synth-uri. Chiar dacă apar și niște tobe și vocalul mai târziu, melodia în ansamblul ei este mult prea lungă ( 7:36 ) pentru „cât are de spus”.

Din păcate nici restul albumului nu este impresionant, continuă în același ton - repetitiv, monoton - în cadrul unor melodii prea lungi. Melodii ceva mai „răsărite” ar fi:



No comments:

Post a Comment