Wednesday, August 4, 2010

Charlotte Gainsbourg


Este fiica lui Serge Gainsbourg și Jane Birkin și am ”cunoscut-o” ca actriță din filmele Lemming, 21 Grams și Antichrist. Apropos de asta, la un interviu a spus ca: ”I like to play roles different from myself so I can hide behind them” .
Recent am aflat că și cantă. Am ascultat ultimele două albume 5:55 și IRM și mi-au placut. La primul amintit a colaborat cu Air, Jarvis Cocker, Neil Hannon și cu producer-ul Radiohead Nigel Godrich, iar la al doilea a fost producer Beck. Cel de-al doilea album a fost facut în timp ce se filma Antichrist, lucru care s-a și reflectat (din spusele ei) în melodii. În aceeași perioada a fost rănită la cap, a facut un MRI - de unde și numele albumului (MRI tradus în franceză e IRM).
Melodiile care îmi plac cel mai mult sunt ”5:55”, ”Greenwich Mean Time”, ”Trick Pony”, ”La collectionneuse” just to name a few.



No comments:

Post a Comment